About Me

My photo
aku yang sangat SAYANGkan Nikon Kuuu...

Friday, January 20, 2012

Kasih seorang mak

Pg ni perkara yg paling buat aku sebak bila mak dtg peluk aku.cium aku 3x di pipi. Ucapkan happy birthday.. Terus malu.. Haha.. Xsgka mak ingat. Mak doakan aku. Dan aku juga doakan mak agar sihat dan dpt bg ksh syg pd aku. Aku sgt perlukan mak kerana mak kekuatan aku.

Kasih syg mak tiada tandingan. Satu tiada ganti.insyaAllah aku akn jg dan syg mak selagi nyawa dibadan. Semoga aku dpt jd anak yg baik utk dia walaupun kadang kala sebagai manusia aku terbabas sikit menjawab.. Hihi. Biasala.. Jiwa memberontak lebih. Tp ape pun aku tetap syg mak.semoga mak doakan org berjaya dan dimurahkan rezeki. Dpt bwk mak gi jalan lg. Hihi

Terima kasih Allah.. Atas semua yg Dikau berikan sepanjang usiaku.
Semoga daku sentiasa dlm peliharaMu.
Amin..
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment