About Me

My photo
aku yang sangat SAYANGkan Nikon Kuuu...

Tuesday, September 27, 2011

Impian

Semua org ade impian.. Aku juga mcm tu. Berkat aku menabung akhirnya dapatlah juga aku miliki. Dulu nokia ni jadi impian aku.. Tp ntah nape bila dh dpt ati aku xsnk lak.mgkin dia tebal dan besar kot. Lalu aku pikir aku nk tukar yg nipis..berfikir aku selama setaun lebih pun sebelum terjadi sama ada nk jual atau tidak.kebetulan ader yg nk beli.. Tu yg lagi laju jer nk jual.

Sebenarnya sebelum ni aku xpnh jual hp. Semua aku simpan. Tp ntah kenapa dengan nokia ni aku sgup nk jual.. Tp yer la simpan pun wat aper..

Berkira2 selalu,bercadang2 tapi wit lak xde.lagipun time tu ati aku pikir bery jer.no 1 tu memg dlm ati.target bagai nk rak.. Haha.. Tp rezeki duit ganjaran kontrak n job tu la aku beli bg npk. Kalu xwat gitu aku nt membazir ntah kemana..

Maka setelah ditolak tambah darab bahagi dan berpikir selama 2 mgu.akhirnya aku sambar gak samseng sekor ni.. Alhmdllah, aku yg mulanya esau pasaan xsyok tu ada, akhirnya ok.. Setelah aku explore, memuaskan hati. Bb aku lak tetap ade kane tu yg paling aku syg.. Sgt2 syg sebab tu impian yg bertaun aku simpan..

Apa pun syukur padamu YA Allah.. Nikmat yg xpernah Dikau nafikan walau aku selalu terbabas dlm hidup ini. Ampuni aku kerna aku hnya insan biasa yg ingin mencuba teknologi yg makin hari makin jauh perginya..

Aku hanya sekadar menghadiahkan diri aku dengan cara mcm ni.. Kalu x wat mcm ni maner la aku nk dapat merasa kan... (Ayat nk kaver.. Padehal meratap tap tap duit habis... Choi.. )..

selamat tinggal cik kia.. Slmt dtg cik samseng..

Aku abadikan dlm blog utk tatapan aku akan dtg. Takde niat aper2.. Sekadar kenangan.. Semoga abadi dalam hati..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment