About Me

My photo
aku yang sangat SAYANGkan Nikon Kuuu...

Monday, May 24, 2010

cabaran hari ini..

happy birthday arissa..

permata kesayangan ayah dan ibu...

dua budak nakal yang ligattt...
huh.. hari ni cuaca sangatlah panas.. terik sungguh.. hari ni gue penat.. tengah ari tadi amik gambar outdoor En. Nazron & Pn. Liza bersama 2 puterinye yang boleh tahan ligat.. jenuh gak la.. si kak long dengan peel nyer.. si Adik dengan sessi 'jelajah' nyer sampai takmau dipegang.. haha..
budak.. gitu lah.. xkan diam sesaat.. kalu dak xkan dipanggil budak yer tak.. tapi tu la cabaran kalau amik gambar bebudak.. kesabaran mesti tinggi... kiter kene ikut deme.. bukan deme ikut kita tau.... hehehe.. apa pun eku enjoy amik gambo deme tadi.. pas siap berpanas terik.. aku pegi lak umah En. Iwan & Pn. Ida tu.....meriah kemain demer watkan majlis utk cahayamata kesayangan mereka... birthday si cilik yang sorang tu... cuaca panas terik membuatkan si arissa xder mood sangat...sian dia... berpeluh2...
mujur potong kek dia mau senyum.. pas tu dia maleh dah dan terus tidooooooo.... itu lah dia.. budak... aper nak kater.. kalu nak tido..meragam ler jer cara sebagai bagi isyarat pada ayah dan ibunyer utk dodoikan..bila dah lena, baruler aman ibu n ayah nak buat kerja..majlis sedikit kosong ler biler watak utama xder.. hemm aper pun aku syukur dengan aper yang aku lalui hari ni walau sedikit kepenatan.... mudah mudahan Allah permudahkan urusanku.. amin..




No comments:

Post a Comment