About Me

My photo
aku yang sangat SAYANGkan Nikon Kuuu...

Thursday, July 9, 2009

kepentingan

lamanya x update blog..

emm..
sekarang aku baru lege sikit.. keje dah siap, album pun dah serah pada pengantin..
aku nak masukkkan gambo.. tapi macam ader sekatan kat opiz ni..
nampak gayanya kene tunggu balik umah, ada wifi baru leh masukkan.

aha.. aku ni sebenarnya nak citer.. KEPENTINGAN..
aper maksud tu??
kepentingan seorang jurugambar pada sebuah majlis..
pernah ke di fikirkan??
ialah mungkin bagi orang lain x penting.. atau terlepas pandang..
tapi hakikatnya tugas jurugambar adalah sangat2 penting..
dialah yang nak capture gambor.. moment terbaik, saat sayu, saat epy..
ntah la.. tu pendapat aku..dengan adanya jurugambar.. gambar yang dihasilkan
akan dijadikan kenangan sampai bila bila... betoi tak?
iyer.. mungkin semua orang akan ckp.. sendiri pun leh capture..
tapi persoalannya sama ker????
semua orang leh jadi jurugambar...
tapi tak semua orang leh mengambarkan setiap imej yang diambil..
aiyoo.. aper aku ckp ni...
ntah la...
aku harap bidang ni akan terbuka luas buat aku..
satu untuk pengalaman... satu untuk rezeki..
hope sangat..
soooooooo!!!

mari cakap soal amik gambar..
aku tak pernah letak rate yang mahal..
so far insyaAllah semuanya mampu dimilik untuk dikenang sampai
anak cucu cicit... yang terbaik dari ladang.. kelas makk.. hahaha
kalau birthday ke.. sajer2 nak shoot anak punya gambar ke...
kabo yer..kiter sembang2 dulu
so... ader yang berminat???
meh bincangg....
kalu wedding pun satu majlis aku hanya amik 500.. untuk satu hari tau..
sekali datang..berbaloi aku aser untuk seharian..
tak tahu la kalu yang kata mahal lagi..huhu
album hard case dengan frame aku bagi..
gambar yang di edit lak insyaAllah TAK KURANG dari 20..
bila siap,
1 cd unlimited dengan cover..(aper yang aku tangkap hari tu)
satu sticky album hard case dengan 120kpg 4r(termasuk 20 yang di edit)
2kpg 5r yang di edit
1kpg 8r fully edited(to be paste in album)
1kpg 8r dengan frame (nice frame)

semua ni dengan 500.. mahal lagi ker?
nanti aku akan tunjuk contoh album di entrya kan datang.. hehe
emm..

sajer aku nak sembang jer..

kalu ader yang berminat.. kiter sembang lain nak??

hehe..cari aku .. my - 0125723113 / 0165325234

call now call now call now...(ayo.. udah mcm reza ERA lak.. cheh)

No comments:

Post a Comment