About Me

My photo
aku yang sangat SAYANGkan Nikon Kuuu...

Thursday, April 9, 2009

saje - saje buang mase


che det..


tel bini yer bangg..



eh.. eh.. maner hubby ni..


kita kena sabor kalu tak dapat jawatan menteri..
kah.. kah.. kah


emm.. sorang jer aku.. bini tak mau ikut.
kalu tak mesti org tgok bini aku..

err.. datoo

dia kah bakal TPM kite?


smart toi polis yang pakai tudung tu..
kalau la aku dapat keje gitu..
tapi harap maklum..
belum aku anto borang, pegawai akan reject aku..
maaf penimbang kami tak mampu menampung
berat anda..lagipun ketinggian aku tak cukup
nak melindungi vip.. haha.. silap2 deme yang
jaga aku..


pok lah and bodyguard

sekitar di pwtc tempoh hari..aku bukan penyokong fanatik kepada lambang merah ni,saje jer nembak nembak..maner yang sompat..
tapi niat ati nak pegi nak cari che det..
tp.. dia tiada jumaat tu.. upanya sabtu baru dia mai..
awat chek.. merajuk ka..
aper pun, ader rezki nanti2 aku nak gak jumpa dia..
jadi.. jamu lah mata dengan gambau2 ni ek..





No comments:

Post a Comment